Sikkerhet

Her kan du diskutere temaer som ikke faller inn under de andre kategoriene. Hva som helst bare det angår Spania passer inn her.

Sikkerhet

Innlegg Asgeir » 02. Januar 2017 08:57

Har et problem med Securitas. De har instalert alarmanlegg hos meg i Yecla. Etter 8 måneder var det en tekniker som kom og skulle fikse på en feil med en sensor. Fra da har alarmanlegget vært frakoblet. Har vært i kontakt med dem flere ganger hver måned siden i slutten av mai-16. De lover å fikse/ta kontakt med meg osv. osv.
Alt har vært bare tull. De har ikke gjort noe av det de lovte og de trekker hver måned penger fra min spanske konto. Jeg klager og de sier vi kontakter deg i løpet av 48-72 timer. Det skjer aldri. Har en spansk kontakt og han har erfart det samme. Hva gjør man i et tifelle som dette??
Brukerens avatar
Asgeir
 
Innlegg: 1
Registrert: 02. Januar 2017 08:47

Re: Sikkerhet

Innlegg kai » 09. Januar 2017 10:40

- Om du vil de skal stoppe å ta penger fra deg kan du gå til banken din.
- For å reklamere ordentlig, be de sende deg en "hoja de reclamacion" (klageskjema). Og / Eller besøk kommunens forbrukerkontor "oficina del consumidor".

K
Brukerens avatar
kai
 
Innlegg: 496
Registrert: 08. September 2010 15:19


Gå til Generelt om Spania

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron