Las Palmas Gran Canaria

Her kan du diskutere temaer som ikke faller inn under de andre kategoriene. Hva som helst bare det angår Spania passer inn her.

Las Palmas Gran Canaria

Innlegg Heidrun » 25. Mai 2012 07:30

Hei.
Kanskje et merkelig spørsmål og noen vanlige.
1.Når på året er det mest overskya i denne byen. Grunnen er enkel. Min stil innen foto http://studioberger.no/ passer best når det kommer til overskya vær. Tenkte kanskje på september måned
2.Fotball laget las palmas. Hvordan er det med å komme seg til dette stadionet.
3.Kriminalitet i Las Palmas. Er vel ca en 25 år siden jeg var i denne byen sist. Og da var dete endel lommetyver. Hvordan ligger det an nå . For jeg kommer jo til å gå gatelangs med ganske dyrt kamerautstyr.
4.Tavernaer og restauranter. Ja finnes det noen virkelig gode i denne byen. For hvis man ser på turiststeder. Ja da er det fort inn og fort ut igjen etter å ha servert middels mat til en billig penge. Jeg vil heller betale litt ekstra for å få virkelig god mat for ganen.
5.Buss stasjonen i denne byen. Er den sentralt plasert.
6.Er det noe mer så bare sleng det inn her
Brukerens avatar
Heidrun

Re: Las Palmas Gran Canaria

Innlegg yngre1983 » 23. Oktober 2018 11:40

Jeg var i GC for tre år siden da var jeg 27. Jeg vet - jeg er en mann og, kanskje, blir det lettere til meg. Jeg jobbet som matt foto papir og det var en god tid til meg. Koselig, varm - den best temperatur til meg - i mai (varmt men ikke lummer), fine mennesker og lavt kriminalitet.
Brukerens avatar
yngre1983

Gå til Generelt om Spania

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester