Megler erfaringer...

Her kan du diskutere temaer som ikke faller inn under de andre kategoriene. Hva som helst bare det angår Spania passer inn her.

Re: Megler erfaringer...

Innlegg Vikingo » 06. November 2013 21:46

Hold dere unna denne megleren!! Kom akkurat hjem fra tur med formål å kjøpe bolig i Spania, og kommer med en utfyllende rapport om erfaringer med bruk denne megleren. Helt useriøst og på grensen (og muligens over) i forhold til hva som regelrett er svindel.
Brukerens avatar
Vikingo

Innlegg Spaniamegler1 » 12. Juli 2016 18:24

Hei Vikingo

Du er velkommen til å kontakte meg om du har noe å klage på hos oss.

Jeg anbefaler å lese referanser med fullt navn om dere ønsker å vite mer om det å kjøpe bolig i Spania gjennom oss.
Søk på "referanser spaniamegler1"

Ellers kan jeg bekrefte at trådstarter fikk god hjelp under prosessen og overtok sin bolig i juli 2013.

mvh
Hans Kristian Haug
Spaniamegler1
Brukerens avatar
Spaniamegler1

Innlegg Sneglehuset » 21. Oktober 2019 12:46

Jeg kjenner meg lurt trill rundt etter å ha kljøpt bolig fra Spaniamegler1. Vi skal selge boligen nå og vi forstår hva som egentlig skjedde. Vi var på visningstur med spaniamegler1 for noen år tilbake. De ga inntrykk av at dette var omtrent umulig så da vi endelig fant drømmehuset etter 3 intensive dager brydde vi oss ikek om at det ikke var noe å prute vi gikk over budsjett og sikret oss boligen. Vi skrøt mye av spaniamegler1 etterpå det skal det bli slutt på!!

advokaten vår som skal ordne med papirene for salget sier at vi må skatte av gevinsten og da måtte jeg ringe henne og spørre ærlig talt hva dette var for noe for vi selger jo for samme pris som vi ga for boligen etter å ha fått flere uavhengige meglere til å gi takst. det var tungt nok å svelge at vår bolig ikke hadde steget noe som helst i pris men nå må vi altså også skatte i tillegg til det vi må ut med til megler og advokat. Hun sier nemlig at på skjøtet står det en helt annen pris enn det vi kjøpte boligen for. Forskjellen er mer enn 20000 euro!!! I skjøtet står det at en annen megler har mottatt en sum for noe i følge min advokat tilsvarer 2,5%+mva av salgssummen og det spanske selskapet til spaniamegler1 har mottatt 2,5%. Det står derimot ingenting om hvor resten av de mer enn 20000 eurio har blitt av! vi stolte på spaniamegler1 og advokaten fikk fullmakt til å gjøre alt i våre navn.

vi snakket med naboer og en av de bekrefter hvor mye det engelske ekteparet solgte boligen for etter at de mottok et mye lavere bud enn det den var annonsert for. Vi la ikke inn noe bud vi fikk nemlig beskjed om at den ikke kunne prutes. Jeg prøvde å ringe han sjefen der på spaniamegler1 noen ganger for en stund tilbake fordi jeg ikke fikk svar på e-poster jeg hadde sendt til advokaten hans men han tok ikke telefonen sikkert fordi han husker meg og vi var veldig kravstore og vanskelige og nå som jeg fant denne posten så kjenner jeg at jeg orker ikke prate med dem alt er bare løgn og bedrag. Vi taper over 30000 euro på denne boligen. jeg har lest flere steder at man ikke skal bruke meglers advokat og det kan jeg skrive under på. bruk egen advokat og megler skal ha en god forklaring for hvorfor prisen på skjøtet ikke er den samme som det du kjøper boligen for!! er tipset fra advokaten vi bruker nå!
Brukerens avatar
Sneglehuset

Forrige

Gå til Generelt om Spania

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester