Se på norsk TV i Spania

Kategori for å dele tips og erfaringer om det å bo i Spania. Om livet som norsk i Spania, alt praktisk, det formelle om skolene og tips om valg av område. Det å skaffe seg bolig, bil og jobb. Nyttig for fastboende, nykommere og alle som planlegger å flytte til Spania!

Se på norsk TV i Spania

Innlegg NorskInternett » 06. April 2015 09:49

Det kan være utfordrende å finne løsninger for å se norsk TV i Spania, enten er på fastlandet eller på øyene. De fleste kanalene som NRK, TV2, TV3, TVNorge etc har nett-TV løsninger som gjør at du kan se opptak eller live sendinger. Noen av disse blokkerer deg når du er utenfor Norge men da kan du benytte en VPN tjeneste fra http://www.norskinternett.com som fjerner alle blokkeringer.

Husk at noen av disse kanalene vil ha betalt for deres nett-tv så dette må du betale en månedsavgift for, men sjekk for gode kampanjetilbud på 1-3 måneder. TV2 Sumo er en av de som tar betalt, NRK tar ikke betalt.

God TV titting
Brukerens avatar
NorskInternett

Re: Se på norsk TV i Spania

Innlegg nordfra9 » 06. April 2015 13:12

bruk google søk cyberghost etter instalasjon sett den til `norway` i det høyre feltet rull ned til den nest nederste,,og eller bare fårsøk,,,,e enkelt og gratis,,,sårry buddy,liker ikke gribber.
Brukerens avatar
nordfra9

Re: Se på norsk TV i Spania

Innlegg Amanda » 29. Mars 2020 11:03

NorskInternett skrev:Husk at noen av disse kanalene vil ha betalt for deres nett-tv så dette må du betale en månedsavgift for, men sjekk for gode kampanjetilbud på 1-3 måneder. TV2 Sumo er en av de som tar betalt, NRK tar ikke betalt.

Denne funker for meg med NRK, men når jeg besøker Netflix får jeg beskjed om å skru av Proxy eller Unblocker?? Har sett sånt som dette for Netflix:

Dårlig utvalg på Netflix i det landet du er? Dette kan fikses med en VPN for Netflix som tilbys av flere ulike leverandører. Enkelt forklart "lurer" VPN-en Netflix til å tro at du er i et annet land. Du kan da se en annen regions Netflix-innhold.

Ville det være mulig for Nork Internett å ordne sånn at jeg kan se både NRK og Netflix med VPN?
Brukerens avatar
Amanda

Gå til Leve og bo i Spania

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester