Ny i Spania eller på forumet?Presenter deg selv!

Presentert deg gjerne for forumets medlemmer eller bruk denne kategorien for å finne nye kontakter og venner i Spania.

Ny i Spania eller på forumet?Presenter deg selv!

Innlegg lineesel » 30. Juni 2015 17:52

Jeg har en hyggelig esel-plass, Hotel de los Burros, i Cenascuras, mellom Guadix og Baza. Syv snille esler er en fysisk og konkret oppfølging av de to bøkene mine: "Når fremtiden kommer bakfra" og "Natur&Nakke.Fysioterapeuten som ble slengt til eselfart".Vil noen ta en tur hit?Send meg gjerne e-mail,så kan jeg prøve å svare på spørsmål:lineesel@gmail.com.Vennlig hilsen Line Hauger
Brukerens avatar
lineesel

Re: Ny i Spania eller på forumet?Presenter deg selv!

Innlegg bestemorellen » 30. August 2015 17:53

Hei. jeg er en dame i 60 årene som dro på langtidsferie til Spania i fra september til mars 2013. Jeg har fått nakkeproblemer etter en trafikkulykke og ville prøve om varmen og klima var til hjelp. Det var til hjelp fikk mindre smerter og mer livskvalitet. Jeg ble jo verre når jeg kom hjem igjen da så nå går snart turen tilbake til en ny langtidsferie kanskje lengere denne gangen. Mvh Ellen Marie
Brukerens avatar
bestemorellen

Re: Ny i Spania eller på forumet?Presenter deg selv!

Innlegg Huldremor » 03. April 2016 16:04

Hei! Jeg er en voksen dame på 56 år som har blitt forelsket i Costa Blanca. skal ned igjen i slutten av april og kose meg i 14 dager. denne gangen til Guardarmar del Segura. Vurderer langtidsleie til vinteren igjen da jeg av helsemessige årsaker fungerer så mye bedre borte fra det kalde nor om vinteren. Er nok mange med meg der. Synes ellers dette er et flott forum som berører mange interessante saker. :D
Brukerens avatar
Huldremor

Gå til Ny i Spania eller på forumet? Presenter deg selv!

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest